Wyzwanie – II bezpłatny jadłospis do pobrania

Wyzwanie nabiera rozpędu 🙂 Sporo osób dołączyło – bardzo mnie to cieszy. Czekam na Wasze raporty.

I zgodnie z obietnicą zamieszczam już II bezpłatny jadłospis do pobrania.

Jeśli nie wiesz o co chodzi w Wyzwaniu – czytaj TUTAJ

Jadłospis 1500 kcal
Jadłospis 1600 kcal
Jadłospis 1700 kcal
Jadłospis 1800 kcal

2 odpowiedzi na “Wyzwanie – II bezpłatny jadłospis do pobrania”

  1. […] Co możesz zrobić, aby poczuć się lżej i luźniej w tej przyciasnej sukience? Jeśli jest sporo za mała to…kupić nową, a tą zostawić na lepsze czasy 😉 Jeśli brakuje Ci niewiele, 1-2 cm to możesz zastosować zdrową, zbilansowaną dietę z lekkim deficytem kcal – 300 – 500 kcal mniej – jest szansa, że ten 1 – 1,5 kg spadnie. Ale…organizm człowieka reaguje różnie na początku diety więc ja mimo wszystko polecam do Świąt jeść po prostu regularnie i zdrowo stawiając na warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste, a unikać słodyczy, tłuszczów nasyconych i nawadniać organizm. Możecie zainspirować się moimi bezpłatnymi jadłospisami do pobrania I JADŁOSPIS i II JADŁOSPIS […]

  2. […] Kolejne, już III jadłospisy z Wyzwania 🙂 Poprzednie można pobrać TUTAJ I JADŁOSPIS, a TUTAJ II JADŁOSPIS. […]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Moja strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim mogę indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Akceptując ciasteczka – akceptujesz regulamin sklepu. [cookies] [regulamin]

>